Trött värre

Hade en konstig natt, la mina barn vid 20-tiden, de somnade snabbt, tänkte då dra en helkväll framför teven, vet inte hur länge jag lyckades kolla, men jag vaknade iaf 02:30 framför tv-shop =).

Ser ut som det blir en riktig slö-dag, ja förutom julbordet med jobbet så kommer jag göra exakt zip, nada och ingenting. Jobbar hela natten, därav slöheten.

Annars har det inte hänt ett smack sedan lucia cup, mest för att det är först nu man känner sig någorlunda återställd, ingen stående ovation för rövtacklingen som en annan bloggare skrev, fy fan va ont jag har haft av den tacklingen =) Sen måste jag säga att klippet Jocke la ut var rätt talande, vilken teknik, det är så man tänker på en annan lirare.

FORZA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej besök gärna min blogg och besvara dagens fråga :)

2007-12-19 @ 09:38:33
URL: http://maaango.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0