God Jul

Annandag jul, vad kan jag säga. Gott och vara ledig iaf i dag, imorgon blir det nattjobb igen.

Tänkte man skulle testa lyckan så här när det är jultider och allt så jag drog in en riktig FEG-lången. VBK, Arsenal och Liverpool. Brukar alltid sumpa på någon match därav bara favoriter =)
barca
Annars har det varit en bra jul, något som kommer spelas till max är FIFA08, fy fan vilket bra lir, som gjort för och spela online, så är det ngn som känner för en match sök efter Anderzinho på XBOX Live =)

Sådär, avrapportering gjord, tillbaks till Xbox LIVE =)

FORZA!

Edit: Kunde väl ge mig fan på att Arsenal skulle förstöra allt, sista gången jag spelade på dom, lägen fanns ju, men ingen kyra......Tacka vet jag Barca!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0